Dať dokopy dobrý PR článok, ktorý zaujme ľudí, bude pútavý a kreatívny, to nie je len tak. Takéto texty majú niekoľko zásad, ktorých sa pri ich tvorbe treba držať. Jednou z nich je to, že PR články nesmú, respektíve, nemali by, vychvaľovať len vás. To si môžete nechať pokojne na doma.
Na webe sme spúšťali predaj novej kolekcie výrobkov, takže sme ju potrebovali patrične spropagovať. S PR článkami sme mali dobré skúsenosti, takže sme na nich stavili aj tentokrát. Rozdiel bol v agentúre. Pár krát sme spolupracovali s firmou, ktorá nám dodávala veľmi kvalitné služby. Bohužiaľ, mali taký prebytok zákaziek, že tú našu nedokázali splniť v termíne. Preto sme si museli narýchlo nájsť niekoho iného. Narazili sme na menšiu agentúru, ktorá malá celkom pozitívne referencie a aj ukážky, ktoré nám boli zaslané, sa nám celkom pozdávali. Tak sme išli do toho.
Komunikácia bola naozaj fajn, dotyční sa nás pýtal na množstvo detailov, čo bolo dobré znamenie a texty sme dostali nejaké štyri dni pred termínom. Čo nás ale naozaj nemilo prekvapilo, bol štýl, akým boli články spracované. Gramatika, štylistika, slovosled a aj obsah neboli zlé. Problémom však bolo hlavne to, že v každom druhom riadku bolo spomenuté meno našej firmy, náš web alebo názvy produktov. Aj to by sa ešte dalo prehltnúť a mierne poupraviť podľa potreby, no to, že sme boli iv každom treťom riadku vychvaľovaní až do nemoty, to už dobré a prijateľné naozaj nebolo.http://plnielanu.zoznam.sk/c/6017/sex-je-dolezity-v-kazdom-veku-je-prevenciou-chorob–robi-ludi-stastnejsich listami“ src=“https://benovic.sk/wp-content/uploads/img_a310727_w16521_t1583924330.jpg“ style=“width: 640px; height: 400px;“>
Bohužiaľ, mnohí vnímajú PR články Seolight ako priestor na umelé vychvaľovanie toho, kto si za nich platí. Takto to ale nefunguje. Ľudia nie sú hlúpi a takto neprirodzene formulovaný text prekuknú ihneď takže iba vyhodíte peniaze do koša. Pri PR článkoch dbajte na vecnosť, originalitu a prirodzené zakomponovanie vášho mena do celého obsahu. Takéto texty
predávajú. Nie tie, ktoré sú už na prvý pohľad iba lacnou reklamou.