Vychvaľovanie si nechajte na doma. PR články nesmú byť vtieravé

Dať dokopy dobrý PR článok, ktorý zaujme ľudí, bude pútavý a kreatívny, to nie je len tak. Takéto texty majú niekoľko zásad, ktorých sa pri ich tvorbe treba držať. Jednou z nich je to, že PR články nesmú, respektíve, nemali by, vychvaľovať len vás. To si môžete nechať pokojne na doma. Na webe sme spúšťali predaj novej kolekcie výrobkov, takže sme ju potrebovali patrične spropagovať. S PR článkami sme mali...

Dáždniky

Dáždniky boli voľakedy obľúbeným prezentom väčších firiem a spoločností. Bola to veru dobrá investícia do reklamy. Zaiste lepšia ako tlač nezmyselných letákov a plagátov, ktoré končia v koši. Dáždnik veru nikto nevyhodil. Všetci ho potrebujeme.   Od malých detí v kočiariku s nápadito zdobeným dáždnikom na boku, cez malé cupitajúce „drobce“ kráčajúce do škôlky, do mesta. Často sa pri pohľade na...

Svetlá sú niečo, čo vás bude baviť

Keď sa chcete nad niečím zamyslieť, je jasné, že by ste mali urobiť všetko presne tak, ako chcete. A nech sa deje čokoľvek, vždy by ste sa mali zamyslieť, zamerať na to, aby bolo všetko naozaj dokonalé a aby boli veci skutočne také dobré, ako len túžite, že budú Niekedy je to obyčajné svetlo. Niekedy je to obyčajná kachlička. Ale nech sa deje čokoľvek, občas sa proste musíte zamerať len na to, čo vás posunie do...

Powered By WordPress | Ekta Directory